Trei întrebări...

De ce vin ţiganii şi manelişti la concertele cu Paraziţii ? Aseară erau o grămadă prin faţa, de români manelişti şi fix în faţa mea un ţigan borât cu 3 cefe şi o gagică româncă frumoasă foc..., care stătea şi se uita la public, la Ombla` şi Chello` ca la felul 16 . Eu unu nu m-aş duce să ascult pe cineva live în care mă înjură de toţi sfinţii.
Poate el era atât de stupid încât nici nu se prindea că era vorba despre el în melodii , orice este posibil.

Altă întrebare : De ce fetele frumoase românce stau cu ţigani ? Ţigani care put sunt analfabeţi vă vorbesc urât, vă scuipă, vă bat etc. mai bine vă luaţi un bărbat care vă respectă şi vă iubeşte chiar dacă o să aveţi un trai mai mediu dar să ştiţi şi voi că iubirea şi respectul sunt mai importante decât nişte hârtii.

Şi acum ultima întrebare : De ce pula mea participă băieţii la misteri ? Nu mi se pare nimic mai gay decât ''baieţii fotomodeli'' care işi mai şi dau băşini ''ca ce tare este ei'' . Fiţi fraţilor, chiar vă doresc să câştigaţi şi voi o coroniţă de printesă şi o sedintă la salon.... La naiba în puii mei ....
Aseară misteru de a câştigat mai avea un pic şi îi săreau lacrimile de emoţii .... ce penibil..




Toate ca toate dar Paraziţii au făcut atmosferă ca în fiecare an dar atmosferă super au făcut şi ai noştrii craioveni C.I.A. :


Vă las mai jos cu Paraziţii (live aseară) :


1 comentarii to "Trei întrebări..."

  • 1 Tiganii vin peste tot si cum aproape toti manelistii sunt tigani se intelege ce dracu cautau aia acolo sa se bage si ei in seama... eu sunt de parere ca nu ai ce cauta la un bal daca nu esti student la aceea facultate sau nu ai o invitatie pe care e scis numele unuia dintre studentii facultatii respective
    2. Pentru ca sunt proaste de dau in balti, pentru ca se uita doar la bani si masini scumpe, nu le intereseaza ca isi pot lua omor de bataie mereu si tot asa ...
    3. Gayul tot gay ramane si cu asta am raspuns la intrebarea asta

    in Rest traditionalul MIUE JIANU!

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos