La mulţi ani 2010

Cum v-am urat prin postul trecut Craciun Fericit, continuarea era şi logic să fie o urare de La mulţi ani 2010 .
Ţin să vă mulţumesc că de pe 24 iulie decând am început acest blog am reuşit să-l duc datorită vouă şi în 2010 cu destui cititori . Aşa că vă mulţumesc şi vă urez un an nou fericit.

Pentru cine este curios, eu unul fac revelionul la restaurant acest an şi anume la Temple împreună cu un grup restrâns de prieteni .

Dacă totuşi încă nu aveţi unde şi vreţi să-l faceţi cu noi vă invit la Temple.

Detalii :

-Preţ 260 ron de persoană

-Muzică usoară, rock classic , dance anii 90

-Artificii

-Free bar (adică băuturi moca)

-Meniu : După părerea mea şi comparat cu alte restaurante este destul de bogat şi bun, nu mă apuc acum să vă enumăr tot ce conţine .

Pentru mai multe detalii şi rezervări sunaţi la Tel fix: 0251 592 733 Tel Mobil 0728 T E M P L E sau duceţi-vă la ei la adresa Str Brazda lui Novac, Nr. 77B-77D


3 comentarii to "La mulţi ani 2010"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos