Jos Băsescu...

Mda jos Basescu că a furat destul să vină şi alţi să fure şi ei că ei nu au apucat

Sincer nu am vrut să mă bag să scriu despre ce se întâmplă în ţară deoarece părerea mea va deranja pe foarte mulţi aşa zişi "protestatari" . În fine sunt de acord cu ce se întâmplă era şi timpul să explodeze România dar totuşi : Credeţi că se va schimba ceva? Să zicem că pică Basescu, bun şi se fac anticipate, Pe cine votaţi? Alţi corupţi care o să fure resturile care au mai rămas din România ...




Mulţi dintre cei ce nu au apucat 89 confundaţi ce se întâmplă acum cu ce s-a întâmplat atunci. Nici eu nu l-am apucat (mă rog eram născut aveam câteva luni) dar tot îmi dau seama că asta nu este nici pe departe ce a fost atunci aici până şi papagalii de la show-uri mondene gen "CACAtos" se duc şi fac ironii la ce se întâmplă.
Mulţi dintre voi nici nu ştiţi ce vreţi fiecare vrea altceva. Am văzut bannere până şi cu "Legalizati Marijuana" sau "jos comunismul..." cum căcat să faceţi bannere cu aşa ceva asta este bătaie de joc. Iar pentru aşa zişii "huligani" care au făcut ravagii: BĂĂĂĂ !!! voi "BAD ASS-ilor" cu creier de găină tot ce aţi stricat tot din banii voştri sau a părinţilor voştrii plătiţi iar jandarmi cei cu care sunteţi în război sunt oameni ca voi care sunt obligaţi să facă ceea ce fac şi nu au nici o vină că sunteţi voi proşti. Dacă aveţi sânge la "ouleţe" duceţi-vă şi intraţi peste ei în parlament...

Bine nu pun palma la cur nici la jandarmi pentru că unii sunt proşti de put. Astăzi m-am căcat pe mine de râs când am auzit: Luaţi site-ul de cultură şi băgaţi-l în dubă . adică wtf clipuleţul următor chiar este hilar:





A devenit şi un fel de trend acum:
-ce faci mă ?
-mă duc la revoluţie... .
-wow ce cul frate că deja la mall e plictiseală....

Oricum pentru ceilaţi hoţi adică opoziţia care apropo îşi obligă membrii să iese în stradă este miere ceea ce se întâmplă pentru că ei profită din plin, intră mai repede la cârmă să fure. Eu unul nu m-am dus la proteste şi nici nu o să mă duc din motivele enumerate mai sus.
Dacă ar fi să îmi dau cu părerea la ceea ce ar trebui făcut ar fi următoarea: dat "SHIFT DELETE" la parlament şi actualii conducători şi puşi oameni care nu au legătură cu cei care sunt acum la putere sau vor să intre partide consacrate cu istorie la fel de murdară, după părerea mea ar trebui pus un independent ca preşedinte.

Şi am uitat să precizez ceva: pasul ăsta trebuia făcut mai demult când şi-a bătut joc pe rând de toate ramurile conducerii, de la sistemul educaţional până la cel social. Dar lucrul care mă amuză cel mai mult aduceţi-vă aminte ce îl mai pupaţi în cur acum trei ani şi ziceaţi că îl iubiţi pe Băse. iar cei de la sate pentru că vă dadea un kg de zahăr era zeul vostru atunci nu va-ţi gândit la treaba asta nu??? vă meritaţi soarta toţi cei care aţi pus ştampila atunci pe PDL ...


1 comentarii to "Jos Băsescu..."

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos