Shitz


Ora 5-42 Am , nu e nimic mai interesant decât să fi treaz la ora asta neputând să dormi ca lumea de căldură şi invazia de ţânţari din cauza ei. Căcamaş pe Raid şi pe pastilele anti ţânţari pe care degeaba le pui că nu rezolvi mai nimic cu ele decât poate te consolezi cu ideea că şti că ai ceva contra ţânţari.

Activitare rar p
e blog deoarece este perioada cea mai nasoală de care se fereşte orice student şi anume sesiunea. Am dat până acum 3 examene dintre care am pus unu pe toamnă să nu fiu nesimţit.Pe lângă facultate mai am şi examene finale la Postliceală pe care am făcut-o în pararel la rugămintea fostei mere diriginte din liceu. Dar ele o să treacă şi fix la Sighişoara mă opresc la festivalul de medieval departe de porcăria asta de oraş. Acum mă mai duc şi la montaje de termopane cu un prieten să lucrăm să strângem ceva bani acum la ora 7-00 ne ducem pe la cuca măcăi la montaj.

Astăzi apare şi albumul Paraziţii pe care îl i-au mai târziu să-i fac un upload şi pentru voi.


Decodorul HD de la RDS
Rds-ul şi-a spălat toate păcatele în faţa mea cu Digi net mobil şi aceste decodoare HD. Ieri l-am luat pe al meu dupe ce am stat fix o oră jumate la coadă în căldură şi printre oameni plini de transpiraţie cu nervii la pământ.

Mai multe detalii despre Decodorul HD din câte am văzut ieri sunt următoarele:

-6 canale HD dintre care 2 nu merg (Sport.ro HD, Pro TV HD)
-Posibilitatea de a vedea programul Tv
-Vederea exacă a detaliilor la emisiunea postului respectiv(timpul scurs , genul numele emisiunii etc.)
-Activarea, dezactivarea subtitrării şi la unele emisiuni precum şi fontul.
-Schimbarea Limbii la unele emisiuni ce permit asta.
-Programarea unui serial,film care vrei să-l vezi şi te anuntă când începe
-Intrare în Spate USB pentru orice memorie externă de la stick la HDD extern pentru a vedea Filme, poze şi pentru a asculta muzică (Formate suportate - JPEG,PNG,GIF,DivX AVI,MPEG 2 , Dolby Digital, mp2,mp3,aac.)
-Canale în plus de exemplu HBO Comedy Central.
-Radio

Chiar pot să zic că sunt mulţumit de aceste Decodoare HD Humax care se dau şi Gratis Dacă ai pachetul cel mai mare de canale.

Şi melodia stării mele de acum :

Grasu XXL feat Guess Who - Azi nu (OFFICIAL HD) from DailyShitz on Vimeo.




3 comentarii to "Shitz"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos