Long time no see


Îmi pare extrem de rău că nu am mai avut activitate pe blog şi imi cer scuze pentru asta, dar a fost nebuneală cu alegerile, cu ziua României şi cu facultatea, nu am mai avut timp de blog .
După ziua de mâine se termină alegerile şi voi începe iară cu activitate zilnică pe blog. Sper că nu mi-am pierdut cititorii.
Acum am avut timp şi am schimbat cât de cât aspectul blogului în concordanţă cu sărbătorile de iarnă .
Mâine dimineaţă iară o să fiu în secţia de votare de la 5:45 a.m până pe la 12:00 p.m. dar după mă duc la sediu şi aştept procesele verbale până la 4 dimineaţa.

Aşa că ne auzim pe 7 Decembrie . Vă multumesc pentru înţelegere


1 comentarii to "Long time no see"

  • Foarte tare arata site'ul, chiar imi place. Good job. Sarbatorile de iarna sunt o minune. Totusi la melodia zilei nu ma asteaptam sa fie Imnul Romaniei;))

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos