Bărbatu cu caracter de curvă


Bărbatu cu caracter de curvă :

Definiţie : un băiat frustrat care după ce îl părăseşte iubita se transformă în plângăcios şi caută simpatie în orice căcat şi bineînţeles că atunci când ieşi cu respectivu la o bere glumeşti cu el dar se oftică şi pleacă. Şi mai târziu când îţi ceri tot tu scuze îţi dă cu flit pe motive că ar fi prea târziu şi tot el îţi strigă ca terminatul că nu şti să te comporţi când tu l-ai băgat în seamă şi l-ai considerat prieten indiferent că alţi îl cred cine ştie cum. Deja am transformat această definiţie în una personala pentru că mi se întâmplă chiar acum ....
Dar nu mi se pare posibil după ce îţi ceri scuze 2 ore aproape pe mess să zică: ''hai lasa-ma k plange tzu pe aici k nu-o mai bag in seama k stau sa ma cert cu tine...''

Deci să se plângă de respectiva şi după să zică asta...Bine că răspunsul pe care l-am dat este pe măsură :'' - bine bă căcatule să nu şti să accepţi scuze ... să mă sugi de p¤%a că ţi-am fost prieten 2 ani aproape şi tu pentru un căcat te-ai supărat şi ţi-am cerut scuze şi mi-ai dat cu flit dăte-n p#¤a mea de nenorocit poţi să-mi dai ignore . că nu ţin curve la mine în listă ...''

Acum un mesaj pentru cei care mă cunosc : Ştiţi că fac bâză şi cei care îmi sunt prieteni mă acceptă aşa cum sunt cum şi eu la rândul meu înghit alte căcaturi şi defecte la alţii.


2 comentarii to "Bărbatu cu caracter de curvă"

  • Acu sincer..stiu k ai multe amice..dar chiar si putinii amici pe care ii ai sa fie muieri:))

  • Si noi glumim unul cu celalalt, ba chiar facem caterinca ca lumea.acum ce ar trebui sa ne luam jucariile si sa plecam cu a facu C.M. sa nu dam numele ca si asa nu are importanta.
    Esti unul la care glumele sunt gustate in orice impostaza ...

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos