Pişatul în reţea


Nu am înţeles niciodată şi nici nu o să înţeleg de ce sunt acele budoare sau cum căcat se numesc wc-urile acelea suspendate din toaletele bărbaţilor. Eu deobicei nu mă piş la ele şi asta nu pentru că sunt mai puţin ''bărbat ca alţii'' ,pur şi simplu nu-mi place să se aşeze alţi doi pe lângă mine şi să ne scoatem toţi pula afara, începând unul la altul ,ca să treacă timpul mai repede cu fraze de gen : salut, ce meci nasol , ce mult am băut etc.
Deci chiar nu mi se pare nimic bărbătesc în asta, chiar pot spune că este un pic gay faza...

Şi după aceea mai vine şi faza cu spălatul pe mâini în care tot la fel staţi unu pe lângă altul care să se spele mai bine pe mâini. Dar mulţi oameni dacă nu e nimeni în jurul lor nu se spală pe mâini (deci ei nu se spală pentru igiena lor personală se spală numai dacă este cineva să-i vadă .... )


3 comentarii to "Pişatul în reţea"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos