Paraziţii noul album

Am reuşit ieri să iau cdul cu Paraziţii cu noua lor piesă completă drumuri fictive .
De zic că am reuşit pentru că ieri am avut un program la facultate cam nasol, şi anume 6 ore , 2 ore pauză şi încă 6 ore după, pe scurt de la ora 8.00-20.00 şi cam toate laboratoare.
Astăzi am de la 8.00-16.00 un pic mai lejer.

Am să vă upladez albumul nou drumuri fictive şi remixurile cu Paraziţii dar nu mai am timp acum să le dau şi rename că plec la facultate aşa că o să rămână cu track1 ,track2 etc. Dintre care track1 este melodia drumuri fictive ,track 2 un mix bun şi restu o să le ştiţi care sunt dar sunt remixate oricum le-au ieşit destul de bine mixurile 'trăiască freaka'

Descărcare album aici


0 comentarii to "Paraziţii noul album"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos