Diverse de vineri

  • S-a lăsat frigul... Şi partea cea mai nasoală e de noi aştia de stăm la bloc si depindem de handicapţii aştia să dea drumul la căldura odată .
  • Mi-am luat ochelari deci acum pot să zic că sunt aragaz cu 4 ochi.
  • Diseară în pubs pub este concert, formaţia vis-a-vis . (Click pe vis-a-vis pentru a-i vedea) iar dacă vreţi să veniţi am eu masă rezervată de aseară, că mese libere nu mai sunt.
  • Până acum nu am lipsit la nici o oră de la facultate deci mi-am bătut recordul meu personal de a sta la ore.
Şi în final o melodie foarte frumoasă de la o formaţie relativ noua The Owl :




Owl City - Fireflies
Vezi mai multe video din Muzica


0 comentarii to "Diverse de vineri"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos