Halloween Vs. Sf. Andrei

Halloween-ul, o sărbătoare care a ajuns pe plan mondial, chiar şi pe meleagurile noastre româneşti...
Dar de ce noi românii suntem atât de terminaţi ca şi popor de nu serbăm sărbătorile noastre.
Şi anume pe 14 Februarie Sf. Valentin în loc de Dragobete, acum cu Halloween în loc de Sfântul Andrei care este cam acelaşi lucru poate chiar mai înfricoşetor.
Pentu cei care nu ştiu de Sf. Andrei uitaţi aici



Şi astă seară bineînţeles că se organizează tot felul de Halloween party-uri . Eu unul mă duc în Pub's Pub şi mă duc nu pentru că e această sărbătoare ci pentru că sâmbăta beau şi chiar imi plac petrecerile cu costumaţii . Dacă vreţi să veniţi şi voi vă aştept dar mese nu mai gasiţi dar am eu rezervată.


0 comentarii to "Halloween Vs. Sf. Andrei"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos