Prima zi de școală

Azi a început școala, cât mai puteam să urăsc fraza asta anii trecuți dar acum aș da orice să fie înapoi în anii de liceu cu bețiile de atunci cu profesori care sunt oameni cât de cât normali și poți să te înțelegi cu ei față de cei de la facultate pe care nu-i interesează de tine, poate dacă le dai dreptu, eu le-aș da, dar cu dreptu în fund.

Teoretic aș începe și eu azi postliceala că m-am înscris și acolo, în caz că nu luam bacul oricum nu știu la ce sunt decăt seria mi-o știu, am fost decât anul trecut la deschidere și n-am mai trecut deloc de atunci dar sunt în anu 2 cu medii de 8 și de 9 ....bine așa.

Maine am și eu ultima restață și dupaia relax până pe 1 octombrie.

Pentru cei care începeți azi școala : BAFTĂ și profitații de anii de liceu când încă sunteți copii.




Dagga-rece
Asculta mai multe audio Muzica


0 comentarii to "Prima zi de școală"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos