2 down 3 to go ...


Nu prea am mai scris nimic pe blog din cauză că am început restaţele şi asta îmi manâncă tot timpul .... încet, încet le termin până la urmă, am dat deja 2 dintre care la FAI am luat 7 (Fundamentele Algerbrice ale Informaticii) şi am mai avut una la PP (Programare Procedurală) la cere nu ştiu încă cât am luat şi mai am fix 3 restanţe .

Şi diseară este concert Guano Apes in Bucureşti cu intrare liberă, este şi festivalul Stufstock , dar eu le-am ratat pe amândoua că de am restanţe.

Ieri am trecut pe windows 7 şi da chiar merge mai bine ca vista aşa că îl recomand. Nu ştiu exact dacă au apărut crackuri pentru el pentru că eu l-am luat în original . Oricum e cam copie după Linux.


Acum vă las cu o melodie interesantă de la formaţia Sabaton şi clipul l-am găsit pe youtube şi imaginile sunt din jocul Warhammer.

Vizionare plăcută:


0 comentarii to "2 down 3 to go ..."

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos