Diverse


Mulţi dintre voi m-aţi întrebat de ce o floare ca logo ? ;, aşa că vă răspund pe blog să nu mai întrebaţi .
După cum se vede şi în titlu Daily Shitz (Căcaturi cotidiene), am ales o floare tocmai pentru mirosul ei plăcut şi frumuseţea ei naturală acoperă mirosul neplăcut a ''căcaturilor cotidiene" care ne încojoară.

După cum probabil aţi observat am schimbat counterul pentru că cel vechi nu mai mergea bine, creştea cu maxim 30 de clickuri pe zi dar eu am în medie pe zi 163 puteţi vedea aici . Am mai schimbat şi vote pollurile nu mai sunt flash(pentru a vedea graf cu voturile click See how users in Dolj are polling » sub voturi) , pentru că cu cat sunt mai multe aplicaţii flash de aceea se încarcă mai greu.

Hai să mai zic şi de sănatate, sunt aproape sănătos de ce zic aproape ? ; pentru că am fost răcit şi încă nu mi-a trecut de tot, sfat: nu daţi banii pe căcaturi gen Fervex sau Nurofen etc sunt o groază de bani şi au acelaşi efect ca paracetamol şi aspirina.

Şi în final nişte wallpapere făcute de mine în diverse programe, dacă vă plac le ţineţi dacă nu delete sau şi mai bine Shift + Delete : click pentru download mai jos :

PART 1

PART 2


0 comentarii to "Diverse"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos