The new improved Daily Shitz...

Acesta este noul design al blogului, sper să vă placă şi să-mi citiţi blogului cu aceeaşi plăcere ca şi până acum. Am căutat un template care se poate modifica destul de mult fără a avea un domeniu de .ro pe care vreau să-l obţin cât de curând posibil.
Mi se pare un design uşor de citit şi cât se poate de simplu de umblat în el. Comentariile se află în partea de sus a articolului. Dacă v-a plăcut aştept un vot în dreapta jos a blogului. Este posibil să mai fie ceva buguri şi mai trebuie schimbat favi iconul (iconiţa din stănga de sus a siteului) .


4 comentarii to "The new improved Daily Shitz..."

  • Sweet !

  • cool tema(corecteaza "va"ul ala de acolo:D)!

  • ai putea sa bagi o foto, un wallpaper pe fondu' asta alb, decat atat, restu' e fain :)

  • Mai, buni voi craiovenii in ale scrisului pe bloguri. Intotdeauna e o placere sa intru pe blogurile oltenilor. Exista si unele mult mai bune decat al tau, gen ale unor tineri din PSD, Caii Mei, Boerica. Dar nu e timpul pierdut, pune-te si ajunge-i din urma ca e cale lunga dar nu-i imposibil. Succesuri!, cum ar zice o prima domnisoara a tarii

    Acum ma duc la radio ca am emisiune, o sa vorbesc putin si despre blogul tau.

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos