Progam pentru depixelare

Am văzut ieri cu un amic un film foarte bun de prin 2008 pe nume Taken (Teroare la Paris) recomand filmul ; şi la un moment dat în film am văzut o secvenţă cu un tonomat unde bagi cardul de memorie şi poţi să scoţi pozele să le editezi etc. Şi am văzut incorporat şi o opţiune pentru depixelarea pozelor , şi atunci am comentat că e bun un program în gen dar un amic mi-a zis că nu prea se găsesc cu crack ... am găsit eu unul şi vi-l pun la dispoziţie:

Pentru download daţi click pe căsuţa (Daily Shitz Upload Box) şi salvaţi arhiva , iar pentru instalare urmăriţi paşi din fişierul notepad de instrucţiuni.


0 comentarii to "Progam pentru depixelare"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos