89-10 cum pu*^a mea a trecut asa repede timpu...

Cum pula mea au trecut 20 de ani ??? Defapt nu cum ci când... Primii 10 ani din viaţă nu m-i mai aduc aminte după care copilăria cu beţe, tubermane, pituluşu , leapşa , parola, şi mingile bătute... Când singuru gând îţi era la joacă şi la cornurile Chipicao cu pokemoni (la urma urmei Gott'a catch'em all, nu ?) , de la 14 ani prin generală în 24 cu toţi "smecherii de baltă" încercând să fim şi noi şmecheri cu haine largi şi gluga în cap că la vremea aia nu înţelegeam cu adevărat mesajul Hip-hop ci dădeam decât mafia şi porcării de gen gangta rapp ... pe la 15 .
Dupaia perioada rock cu cei de pe statuie şi crescând când am început să mă conving de curvele care pot fi ascunse printre oameni am cunoscut şi oameni nu cu 2 feţe ci 10 futui în gât ... Şi încet văzând cum prietenii copilariei se schimbă în târfe manelişti alte stiluri născundu-se uri între noi care împărţeam de la un pahar de suc la dozator TEC până la visuri şi realizări .... Voi ăştia să înţelegeţi că : nu am de ce să vă salut când aveţi atâtea figuri în cap.... Totuşi nu înţeleg de ce şi nu cred că voi înţelege vreodată cum de la un copil am ajuns adult parcă într-o clipă care aproape le-am făcut pe toate... De la un slab pletos la un gras chel, de la un gras chel la un slab cu ţepi şi de la ţepi iară la plete ... şi acum un bărbos urât gras şi ochelarist cum dracu ???

Nenea Cronos te rog dă şi timpu înapoi şi lasă-mă copil pentru totdeauna...

Dansez cu pozele vechi să-mi amintesc de mine parcă nu mai cunosc pe nimeni văd doar feţe străine .....dansez cu o sticlă goală şi cu o poză veche (citat Vescan)

Poze în ordine cronoloică cu mine eu unul nu ma mai recunosc .... :









6 comentarii to "89-10 cum pu*^a mea a trecut asa repede timpu..."

  • Cand am vazut primele poze ma intrebam cine dracu e cocalarul asta, dar apoi mi s-a luminat fata.Uite pe Seby ... ce moaca de copil nevinovat aveai...Cum trecea vremea

  • Bai [insert]cuvantul ala cu care te alint eu [/insert] bucura-te ca esti sanatos si ca ai ramas sexy ...lasa modestia la o parte si vezi cum faci ca peste 10 ani sa ramai tot sexy :P

  • So true man ... time runs ... don't ever forget yourself!

  • fag =;

  • Tu barbos urat ce esti!!:)) Bah vere au trecut 3 ani:|...asa trece si viata...

  • Of of of .. cum trece vremea .. toate mandrele'mi zic nenea. Pa ram pam pam pa ram pam pam
    Sebastian draga trebuie sa intelegi ca timpul nu trece lafel pentru totzi ... dar pentru noi doi s-a cam nimerit .. "De la un slab pletos la un gras chel, de la un gras chel la un slab cu ţepi şi de la ţepi iară la plete ... şi acum un bărbos urât gras şi ochelarist cum dracu ???" ..
    So fucking true! .. acu te las doar sa iti mai dai seama cine sunt .. ca te asigur ca ne cunoastem :))

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos