14 Februarie Vs. Dragobete


Ionut Greere spunea...

Eu voi scrie contra valemtine-s day.In primul rand nu trebuie sa existe o zi anume sa spui ca iubesti si asta trebuie sa o faci toata viata, iar in al doilea rand iubeste romaneste de Dragobete,sa nu mai folosim sarbatori imprumutate...iar nu in ultimul rand in calendarul crestin-ortodox pe 14 februarie nu figureaza nicidecum Sf valentin sa spunem La multi ani celor cu aceste nume... Cuv. Auxentiu,Maron si Avraam, Sf Filimon, Ep. Gazei

Ce aveţi frate cu Ziua Îndrăgostiţilor ??? şi faceţi atâtea spume cu Dragobetele sunt interesante ambele sărbători şi ambele înseamnă iubire. Crăciunul vă place??? Este tot sărbătoare internaţională şi văd că n-o mai comentaţi atât ,toată lumea în sus şi in jos ca în fiecare an :ce sărbătoare de căcat avem şi noi Dragobete bla bla bla ... Massuri stupide gen : "Be my anti valentine , de Dragobete aţi uitat etc...", bine că pe de altă parte vin şi celelalte cu:" fetelor unde imi e cadoul , care vrea să fie vallentămiţa mea" şi porcării de genu ăsta.

Una alta în perioada asta cei care aveţi o relaţie bucuraţi-vă din plin de ea iar ceilalţi nu mai fiţi frustraţi cu faze de astea că vine şi vremea voastră şi dupaia nici nu mai recunoaşteţi că aţi fost aşa.

Na că eu mi-am şi făcut căstorie de 1 zi la primărie hai făceţi-mă distrus sau cocalar că mă doare fix în P¤lă pentru că chiar a fost mişto
În ton cu atmosfera :

Meat Loaf - Its All Coming Back to Me Now


4 comentarii to "14 Februarie Vs. Dragobete"

  • Anti Valentines day

  • ce ai bah cu valentinii?...daca oamenii se iubesc o fac cu orice ocazie...si de dragobete si de valentine's day. Nu prea conteaza ce cum si cat..indragostitul tot indragostit ramane(sau nu)

  • Fag. S-a casatorit de paravan =;

  • Anonim, văd că te mănâncă rău de câteva post-uri încoace ... nu sunt avocatul proprietarului blogului, însă am o întrebare.

    E bine să stai în căsuţa ta caldă dând commenturi? Asta-i una, hai să zicem că te crezi cool, dar nici să semnezi nu poţi? Hai încearcă, ştiu că poţi :)

    P.S. Dacă ieşi din casă, să ştii că e soare!

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos