Îmi vând Ppc-ul...

HTC TYTN II

Telefonul se afla in stare impecabila partea din fata o are chiar din titan fiind business edition.

Accesorii :
- Toc de piele semnat HTC

- Card de 2 GB micro sd

- Handsfree stereo cu volum si buton de apelare,raspuns

- Stylus nou doar ce l-am schimbat

-cablu de date

- Incarcator

- cutie ,manuale, cduri originale (cu tot ce vine in pachet)

- Bonus de la mine 2 dvduri pline cu aplicatii si programe pt el

Pret : 900 putin negociabil.

Îl dau pentru că vreau să îmi i-au un HTC advantage 7500 .... dar îmi trebuie banii repede aşa că anunţ valabil 3 zile.

Mai multe detalii mai importante despre el :

Qual-comm MSM7200 400 MHz (procesorul bate o grămadă de alte ppc-uri, este atât de bun încat se poate instala şi sistemul de operare linux mergând fără probleme)

Wi-Fi 802.11b/g (Wifii merge la distanţe destul de mari pt un pda şi încarca super viteza obţinută din routerul meu din casă la download este de 1.5mb pe sec )

Camera 3.15 MP, 2048x1536 pixels, autofocus (nu e cine ştie ce...

GPS INTEGRAT

display 2.8 inch

Sistem de operare Windows mobile 6.5 ultimate edition (Aveţi pe el cam tot ce aveţi utilitare pe un PC de la YM,winrar,antivirus ,microsoft office, pana la media player 10 plus bs player care suporta tot inclusiv mkv sau avi) .


0 comentarii to "Îmi vând Ppc-ul..."

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos