Ce a ajuns hip hopu pe la noi part 4

A mai ieşit un nenea pe piaţă la înaintare cu nickul : camuflaj, dar până să trecem la el unii aţi întrebat de ce tot mă iau cu titlurile: "ce a ajuns hip hopul pe la noi" de aceşti rapperi în loc să-i susţin pe ei şi mişcarea?
Răspuns : Dacă asta numiţi voi mişcare hip hop şi toţi "ciorăpeii" aştia lăbari se numesc rapperi înseamă că voi nici nu ştiţi ce e aia ... Dar răspunsul pentru oamenii mai proşti : DEAIA !!!

Acum să trecem la nenea "ca mulaju" şi tovarăşul lui Yolo... Melodia de care mă leg se numeşte România care se pare că a prins la toţi aşa zişi "rapperi" aştia de acum...

O să mă i-au de piesă ca la clasa I cu liniuţă de la capăt :

- Negativul : este luat după o melodie veche de la o trupa de fete pe nume Alize cu numele "Nu te mai purta aşa" şi mixată şi remixată până i-a venit rău la săraca piesă(piesa nu am găsit-o pe net decât versurile si cei care aveţi peste 20 de ani o ştiţi sigur de pe fostul Atomic tv, uite versurile aici).

-Nenea "Ca mulaj" a ieşit în 2008 cu o piesă gen rasta reggae nici de cum hip hop pe nume "nici o lacrimă" (melodia aici), nu zic că era dar nici excepţională.

-A văzut că nu a prins după care s-a înhăitat cu "Yala" ăsta care este un topit care a cântat cu Pişu şi Şuia. Ca mulaj a mai avut un feat cu Guess Who la o piesă bună pe nume Visează .

-Ei pe geniala lor piesă vorbesc de "cocalari" dar ăla a făcut feat cu puya şi de la haine până la vocea lor metalizată fix asta scrie pe ei...

-D.p.d.v. vizual nu am nimic cu clipul este filmat , regizat şi făcut bine... dar oricine care are bani poate să facă aşa ceva.

Clipul îl aveţi mai jos şi repet: NICIODATĂ NU O SĂ SUŢIN porcării din acestea, dar o să le critic şi o să mă i-au de ele cu cea mai mare plăcere :




Part 3, 2 şi respectiv 1 la articolele ce a ajuns hip hopul pe la noi...


3 comentarii to "Ce a ajuns hip hopu pe la noi part 4"

  • Bai frate mi-e scarba de ceea ce vad... cred ca ultima solutie sa emigram in Congo, acolo se traieste mai bine si nu apar tot felul se specimene ca asta

  • in ultima fraza acolo: "si o sa ma i-au de ele cu cea mai mare placere" ...."i-au" se scrie iau in contextul tau....dak scriai cv de genu' "i-au luat" era asha cum ai scris u :D

  • Sunt pe parte reala nu umana dar asta nu este o scuza ca nu am scris corect oricum ms de greseala...

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos