Ok Go

OK Go ... o formaţie de care sincer habar nu aveam pană recent ce am văzut un videoclip la care pur şi simplu am rămas mască când l-am văzut. După aceea am mai căutat informaţii despre ei şi am văzut că este din 1998 această formaţie dar şi că toate videoclipurile lor au o anumită tematică şi sunt foarte inteligente...
Sincer rar găseşti în ziua de azi un videoclip bine realizat, marea majoritate a artiştilor bagă două sau trei pizde care dansează şi gata au scos clipul.

Melodia de la "OK Go" despre care am vorbit mai sus se numeşte "Needin Getting" şi pentru videoclip s-au folosit peste 1000 de instrumente care au fost amplasate pe o distanta aproximativă de 3 km.

OK Go - Needing/Getting :


Încă un videoclip de mi-a plăcut:

OK Go - This Too Shall Pass


0 comentarii to "Ok Go"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos