Easter Shitz....


Cu ocazia Sfantului Paşte si cu Învierea bla bla bla ... Spor la îmbătat diseara la dat foc de lucruri şi fumat ca să-l vedeţi pe domnul. Vă urez un paşte cât mai plăcut . Eu unul nu ştiu cât de mult o să mă bucur de el pentru că am fost un păcătos şi sunt mort de răcit că m-a pedepsit Domnul sau poate că am ieşit pe vânt cu bicicleta dar prefer să cred prima variantă.
Să punem şi noi un logo frumos la Logoul Daily Shitz . Mă bucur foarte tare că nu sunt în perioada asta un miel şi îmi pare rău că nu sunt popă.


1 comentarii to "Easter Shitz...."

  • Multumesc frumos de urare,dar sunt putin convins de Paste,de fapt de crestinism in forma lui actuala(nu sunt musulman,nici adeptul unui cult crestin modern,sau alte religii).Sa ai si tu parte de un Paste fericit!

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos