Shitz ...

Îmi pare rău pentru inactivitatea de aceste zile pe blog , am fost ocupat cu partidul la care sunt şi cu secţiile de votare şi până se terminnă nebunia asta o să scriu mai rar de exemplu eu de 3 zile n-am mai deschis calculatorul. Vă multumesc pentru înţelegere cei care mă cunoaşteţi personal ştiţi câte am pe cap.

Oricum pot să vă spun că indiferent de culoarea politică pe care o am(P.R.M.) toţi candidaţii fură, mint, etc. chestiile acestea fiind ştiute de tot poporul dar acum la turul doi votez ANTI BASESCU !!! .

Chestii Haioase

La secţia de votare unde am fost eu pe turul 1 al alegerilor am văzut o groază de imbecilităţi dar am să le enumăr pe câteva :

- După închiderea secţiei de votare la numărarea voturilor 2 membrii ai comisiei s-au certat o oră şi jumătate pe aceiaişi idee (deci amândoi vroiau să spună şi să ajungă la aceiaşi chestie dar se certau)

-Gigi becali a avut 2000 de voturi anulate la nivel de ţară inclusiv la noi în secţie pentru că era ştampila lângă şi scria cu pixul ''Pleacă din Ghencea Fu%¤ţi morţii mătii''

- Şi cel mai tare lucru la noi în secţie am avut un vot valabil pentru P.R.M. (pentru că era ştampila în interiorul căsuţei ) cu mesajul Să vă f#t muierile în p#$dă :





Şi în final un motiv care să vă determine să nu votaţi cu Băsescu :


0 comentarii to "Shitz ..."

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos