Bobby Gaylor

Nu ştiu câţi dintre voi aţi auzit de Bobby Gaylor dar este unul dintre oamenii pe care îi respect, i-am ascultat mai demult albumul şi acum am zis să îl împart şi cu voi ....

Bobby Gaylor se încadreatză în genul spoken word artist El a fost celebru prin piesa Suicide care de altfel e singura piesă cu el care rulează pe internet.

Eu abia am gasit albumul lui pe net care se numeşte Fuzzatonic Scream, l-am downladat de pe un torrent tocmai de prin China cu 1.2kb/sec deci am stat o veşnicie până sa-l iau dar a meritat.

Am făcut upload la album şi dacă vă place îl puteţi descărca dând click pe această frază.

În continuare vă las cu piesa Suicide să vă faceţi o părere :



1 comentarii to "Bobby Gaylor"

Trimiteți un comentariu

Nu dati dovada de incultura si prostie va rog explicati-va parerea in limita bunului simt.

Analog flash clock widget

Popular Posts

My uploaded blog videos